Varastotilat

Pienvarastoyhdistyksen jäsenyritykset tarjoavat siistejä, valaistuja, ilmanvaihdollisia ja lämpimiä varastotiloja. Varastotilat ovat turvallisia, sen takaa videovalvonta, hälytysjärjestelmät ja kulunvalvonta sekä yksittäin lukittavat varastotilat johon ainoastaan asiakkaalla on pääsy.

Pienvaraston voi vuokrata tarvitsemalleen ajanjaksolle, lyhyeksi tai pidemmäksi aikaa. Säilytystilan voi vuokrata viikoksi, kuukaudeksi tai useammaksi vuodeksi oman tarpeen mukaan. Kulku varastotiloihin onnistuu ympäri vuoden ja lähes ympäri vuorokauden.

Pienvarastojen koko vaihtelee 1 neliöstä kymmeniin neliöihin, varastotilojen korkeus mahdollistaa neliöiden tehokkaan käytön. Tilantarve onkin useasti pienempi kuin luullaan.

Varastojen pieni pinta-ala mahdollistaa sen, että vuokralainen voi hyödyntää käytännössä kaikki vuokraamansa neliömetrit irtaimiston varastoinnissa. Käytävä- ja muista yleisistä tiloista ei makseta vuokraa erikseen. Tämän vuoksi pienvaraston neliövuokraa ei voi suoraan verrata esimerkiksi suuren varastohallin vuokraan.